otrdiena, 2008. gada 13. maijs

Sekss Pa Telefonu (2/4)

Viņa runāja "noņemt jūsu bikses un saņem jūsu gaili ārpus." Es runāju "es izdaru tikai ka." Es nonesu manējās bikses un stepped ārpus tiem. Es pēc tam saķēru manējo gaili, kurš bija labs un grūti kā es began pie noglaudīt it. Viņa runāja "ir it grūti?" Es runāju viņai ka it bija ļoti ciets un viņa runāja "Mmmmm, man vajag sūkāt it tā labs ja jūs bijāt še." Es knew viņa bija pareiza tāpēc ka viņa mīl mutisku grīdu un will godīgi sūkāt manējo locekli dažas reizes diena ja es prasu viņu pie. Viņa knows tikai kā pie radīt mani into bezprāts, bet pēc tam burtisks sūkā spermu taisni ārpus manis un strēbj it apakšā. Protams, pēc pūšanas mani, viņa ir vienmēr horny bet pēc tam es esmu pie apmainīties, kuru man ir nekāda problēma ar. Viņai ir sweetest izjūt pussy un es varēju eat it laikā stundas. Viņa aizkuļas tā into it kad es laizu tās pussy kurš viņa moves tās ķermeni viss apkārt un grinds tās pussy taisni into manējā seja. Parasts, šis saņem mani ciets viss pār no jauna bet pēc tam es esmu pie kopoties viņu.

Nav komentāru: