otrdiena, 2008. gada 13. maijs

Sekss Pa Telefonu (3/4)

Viņa runāja "klausīties" un moved telefonu apakšā blakus tās pussy. Es varēju dzirdēt vibratora, kurš acīmredzami tika bīdīts in un ārpus viņas sanēšanu. Es varēju dzirdēt tās nostenēšanu kā viņa kopojās herself, un šis izdarīja mani stroke manējais gailis ātri un grūti. Pēc tam viņa runāja "theres something jūsu mēteļa kabatā, saņem it." Es iebakstīju manējo roku tur un atrada divas lietas, autoeļļas mazu tipveida paku un aploksni. Es opened aploksni un atrada mūsu divi gleznas ka mēs bijām ņēmuši dažas nedēļas atpakaļ ar mūsēju kameru. Mēs bijām novietojuši kameru on mūsējs dresser, pagrieza timer on, un returned pie fucking pie saņemt dažus labus šāvienus. Šis bija pirmo es biju seen fotogrāfijas, tāpēc ka viņa bija nosūtījusi tos kaut kur specs for apstrāde.

Vienā gleznā, es varēju ne ticēt kā liels manējais gailis izskatījās kā es gatavoju pie bīdīt it into viņa. Kā es paskatījos at katra glezna, viņa runāja pie manis, apraksta katru gleznu, un atgādina mani of cik viņa baudīja katru grūdienu es biju devis viņai šo nakti. Viņa runāja "varat jūs see gleznu kur jūs esat stiepuši jūsu gaili gandrīz ārpus manis?" Es runāju es varēju un viņa runāja "varat jūs see šis jūsu gailis ir spīdošs ar manējo pussy sulu?" Es runāju ka es noteikts varēju.

Nav komentāru: