otrdiena, 2008. gada 13. maijs

Sekss Pa Telefonu (4/4)

"Ņemiet ka autoeļļa un līņā it pār jūsu gaili un baloniem" viņa runāja. Es turēju telefonu manējā kakla āķī kā es opened autoeļļu un izdarīja tikai kā viņa runāja. "Pašlaik saķeriet jūsu gaili un sitienu it grūti" viņa runāja. "Oh, manējais dievs ka feels tik labi", es runāju viņai. Viņa pēc tam runāja pie turēt telefonu blakus manējam gailim tā kā viņa varēja dzirdēt man sitienu myself ar visu šo autoeļļu. Es izdarīju tā un tiku pārliecināts pie iedalīt dažus sitienus manējā gaiļa, kurš izdarīja troksni, kurš var ne kļūdains for visu ko vēlies, tikai ne jerking no, vadītājs. Es baudīju novērojumu myself spogulī, manējais loceklis bija tā ciets, un onanē ar autoeļļu izdarīja manējo rokas slīdi tā viegls pār it.

Viņa runāja man ka viņa iegādāja mūsēja gulta ar telefonu krāja on spilvens tā ka viņa varēja dzirdēt mani, un ka viņa kopojās herself ar vibratoru ar vienu roku, kamēr izmanto citu roku pie noberzt tās klitoru. It bija labu gleznu pie būt manējā galvā kamēr es turpināju noglaudīšanu manējo cieto locekli. For ne uz ilgu laiku, mēs ne runājām vārdu, bet es varēju dzirdēt tās nostenēšanu un louder un louder un es varēju runāt viņa bija pie spermas. Viņa galīgi beidza, izlaiž rūkoņa bet pēc tam whimper. Viņa galīgi runāja "es notēloju it bija jūs kopojas mani, medus." Es biju bijis simulē the tāpat lietu kā es noglaudīju manējo gaili un klausos pie tās kunkstiena.

Pēc tam viņa runāja mani pie novietot telefonu apakšā on naktsskapītis un saķert manējo gaili spēcīgs ar vienu roku, bet pēc tam sitienu it ar citu roku. Viņa runāja ka viņa knew šim vajag izdarīt mani sperma un viņa bija gatava pie klausīties. Es izdarīju kā viņa runāja un es cietu taisni pirms spoguli kā es saķēru manējo gaili bet pēc tam began noglaudīšanu it. Es izdarīju sure pie nostenēt tā skaļš tā viņa varēja dzirdēt cik es baudīju myself. It ne ņēma daudz sitienus un es biju gatavs pie beigt. Es turpināju pie turēt manējā gaiļa celmu spēcīgs un deva manējā gaiļa vadītāju dažs īsums, spēcīgi sitieni. Es began pie šaut garu, thick, spermas saldkrējuma straume viss pār spogulis. Es stāvēju tur for moments apjūsmo manējo darbu, bet pēc tam es remembered ka viņa bija on telefons, tā es plopped apakšā onto gulta un pacēla telefons.

"Ka bija labu medu, it feel labi?" Es pārliecināju viņu ka it izdarīja un viņa runāja "es tieku apmierināts. Es sapulcējos pie iet pie gulēt pašlaik." "Labi" es runāju "es will runāt pie jums rītdien." "Jā, jūs will" viņa runāja.

Nav komentāru: